Akan kumerinduimu...

Assalamualaikum semua!

SubhanAllah...
Tak rasa pun masa berlalu...
Tau-tau tengok kalendar dah 21 Ramadhan..
Dah pun 21 hari kita berpuasa kan?
Tinggal lagi 9 hari sahaja untuk kita berkejar untuk membuat ibadah di bulan yang penuh marghfirah dan barakah ini...




Esok pun dah mula sekolah selepas 2 minggu bersusah payah perah otak buat prelim dan 3 hari cuti rehat.
Kemungkinan besar,esok dah dapat markah prelim kot.
Nak kata seram tu,tak lah seram mana.Tapi rileks pun tak juga.
Entah apa perasaan Qur pun Qur tak tau.
heh.

Layout dah ubah lagi! :D
Maaflah ye..
Qur ni cepat sangat bosan dengan layout sendiri.
Apa nak buat..

















Eh,sabar.













Eh,wah,hidung Qur berdarah lah!
Hahaha..ingatkan hingus tadi.
Sekali kesat warna merah!Terkejut sekejap.
Hmm...ni mesti sebab panas dalam ni...Maklumlah,sejak bulan puasa ni,Qur kurang minum air jarang..
Jadi,selalulah bekalkan badan anda dengan kuantiti air jarang yang cukup agar badan sihat sejahtera! :D
Habis tisu ni berlumuran darah...tsk3...

.
.
.
.
.

Oh,ni gambar-gambar dari Iftar Menengah 5 Jumaat lepas.







Tu je..
Oklah,hari pun dah larut malam.
Esok sekolah.Qur tidur dulu ye?
Assalamualaikum.

No comments