Mata Sakit

Assalamualaikum ahli-ahli blog!

Al kisah...
Lusa ada kertas prelim lagi 2 hari...
Al kisah...
Malam-malam buta ni Qurcya dok mencangkung atas kerusi buat layout baru...

Begitulah kisahnya...

Sebenarnya kan,Qurcya ada fikir nak share layouts Qurcya yang lama atau tak pernah gunakan pun dengan semua...
Manalah tau kot-kot ada yang nak gunakan kot..
Manalah tau kan?

Tetapi....
Dah malam sangat ni.Nanti lah ye,selepas prelim InsyaAllah,Qur humban banyak-banyak kat blog ni..jadi sesiapa nak gunakan,silalah...

Tetiba rasa macam nak kunyah sesuatu dari Delifrance pula...
Oklah,
Assalamualaikum. :)

No comments