Ustaz Arab Berbual Melayu ;)

Assalamualaikum.

Ni,Qur nak kongsi satu video ni..
Dah lama gak Qur jumpa video ni..tetiba je rasa nak kongsi.

Ni video ustaz mesir yang fasih bual bahasa melayu tapi loghat kelantan.
Sungguh,terngangah mulut Qur masa pertama kali tengok video ni.
SubhanAllah...

Tak percaya?Haa,tengoklah sendiri.


Tutup mulut tu..nanti lalat masuk.


SubhanAllah...hebat kan?
Kalau ustaz tu boleh bual macam tu,kenapa kita tak boleh pula?
Semoga selepas menonton video pendek ni,kita lebih bersemangat untuk belajar bahasa arab,bahasa Al-Quran..insyaAllah...

Assalamualaikum.

1 comment

  1. Wah. Tak boleh makan makanan Arab pun maknanya tak boleh cakap Arab? Heheh.

    ReplyDelete