Alhamdulillah

Assalamualaikum semua! :)

Alhamdulillah....
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...

Hamdan lillah wa syukru lillah...

Pertama sekali,Qur ingin mengucapkan TAHNIAH kepada rakan-rakan yang telah berjaya mendapat tempat Top 10 untuk keputusan O Level.

Farah Shakiruuna,Fatin Firdaus,Aliah,Nabilah Othman,Fairuz,Salam dan Azhar.

Juga kepada Tengku Ahmad Syamil yang telah mendapat tempat ke-3,
Faris Alfiq Md Afandi yang mendapat tempat ke-2, (fuyyo...)
dan Abdul Hadi Ali Akbar yang berjaya mendapat markah tertinggi.

TAHNIAH!

Juga kepada semua rakan-rakan Qur. You all did your best. Apa-apa pun keputusannya,pasti ada hikmahnya. Bacalah post sebelum ini untuk keterangan lanjut. ;)
Apa-apa pun,TAHNIAH UNTUK SEMUA!

Qur juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru-guru dan asatizah yang telah membimbing,mengajar dan banayk bersabar dengan Qur.
Terima kasih atas segalanya. :)

Tak lupa juga kepada semua yang telah mendoakan atas kejayaan Qur.
Tak tahu macam mana lagi nak ucapkan terima kasih... Qur hanya mampu doakan yang terbaik untuk antum semua.
Semoga sentiasa di bawah lindungan,barakah dan keredhaanNya insyaAllah.
Semoga antum semua berjaya bukan hanya di dunia,tetapi di akhirat juga,insyaAllah.
Terima kasih semua! :)

Last but not least,jutaan terima kasih kepada keluarga Qur...
Mak,bapak dan abang Ebal...
Terima kasih atas doa dan sokongan yang diberi.
Sayang semuanya~ :D













Dah. Tu je.













Nak apa lagi ni?













Takde...result tkde....













Hehe..Alhamdulillah..
Qur lulus. :)
Terima kasih semua yang telah mendoakan yang terbaik untuk Qur.
Terima kasih banyak banyak.
Sungguh Qur sangat-sangat bersyukur sekarang ni...Alhamdulillah.

Baiklah,di sini sahaja.
Assalamualaikum. :)

No comments